دیواردرشهر . غزلی از استاد سیدمحمدرضاهاشمی نژاد

 
دیوار درشهر 
 
شعر از : 
 
 استاد سیدمحمدرضاهاشمی نژاد  
 
 
 
سید محمدرضا هاشمی زاده
شاعر،نویسنده،پژوهشگر،خوشنویس


متولد 1330-خورموج-مرکز دشتی-دبیر بازنشسته آموزش و پرورش
لیسانس جامعه شناسی از دانشگاه شیراز

فعالیتهای مستمر
همکاری با نشریات کشور در پژوهشهای علمی ،ادبی،تاریخی
کارشناس ادبی و تاریخی صدا و سیمای بوشهر
عضو سازمان میراث فرهنگی استان

آثار منتشر شده::
1.درنگه(مجموعه ی شعر1369)
2. از خاک تا افلاک(اشعار آئینی1380)
3.سوز و ساز(مجموع ی غزلیات،رباعیات دوبیتیها و نیمائی1382)
4. ساحت سرخ اجابت(تاریخ مبارزات و خاطرات شهدای روحانی استان1382)
5.شقایقهای بیرم(شهدای خورموج1383)
6. شقایقهای ساحل(شهدای بوشهر1384)

آثار در دست چاپ::
1. کلیه اشعار دهه80
2. دشتی در آئینه تاریخ
 
من واین کوچه های تار درشهر... 
.سکوت و وحشت بسیار درشهر

به جز چشم من وچشمان مهتاب 
...نمانده دیده ی بیــدار درشهر

پرســــتو های پاک روســــتایی. 
...نمانده فرصت دیــــــدار درشهر
 

تو آن گیسو پریشانی که از ایل..... 
 
.کشاندی فتنه ی تا تار در شهر
 

برای بال پــــــــرواز مــن وتـــــو.... 
 
..شکفته جنـــگلی از دار درشهر

توعصــــیان پر از امــــواج دریــــا.. 
..ومـــن در وسعتـــی آوار درشهر

دعاکن پیش چشمان من وتو.... 
 
..نــروید این همه دیـــــوار درشهر 
 
نظرات 2 + ارسال نظر
سید محمدرضا هاشمی زاده یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 http://sheredashti.blogfa.com

سلام بزرگوار صمیمی جناب ثابت قدم
از این همه اظهار لطف وصمیمیتت سپاسگزارم..انشالله تا چند روز اینده به روز خواهم شد
...........
در این حال وهوای نسبتا پاییزی....بهاری آمدی تا گل شکفتم
حضور ساده و صمیمیت باعث شکوفایی دل وجان....و پیشرفت وتعالی اشعارم خواهد شد...دوستیت پایدار
زندگی وسعت عشقی ست..فقط با من وتو....
فصل پاییــــــز چه زیباست شکوفــــــا من وتو
می شود یــکدل ویـکــرنگ وصمیــمـی باشیم
هرچه کمتـــــر شود این فاصــله ها تا من وتو

مهتاب دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:39

سلام دوست گرامی

سروده ی بسیار زیبایی است.من اشعار آقای هاشمی زاده را خیلی دوست دارم.

مطلب جلاد ننگت باد را هم خواندم.متاسفم بابت این همه تحجر و استبداد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد