خلعتبری ..

 

 

 بیوگرافی محمدرضا خلعتبری بازیکن رامسری تیم ملی ایران  
 

 

در 23 شهریورماه سال 1362 در رامسر به دنیا آمدم. یک خواهر و یک 

برادر دارم، مدرک تحصیلیام دیپلم است و مجرد هستم. فعلا قصد ازدواج ندارم. 

چرا که میگویند زود است. دوست دارم ابتدا به سر و سامان برسم 

بعد ازدواج کنم.

 

آغاز فوتبال

 

فوتبال را از تیم جوانان شموشک نوشهر شروع کردم. سپس به 

تیم بزرگسالان شموشک رفتم. از آنجا برای خدمت مقدس سربازی

 راهی ابومسلم شدم و دو فصل در این باشگاه توپ زدم و سه سال 

هم است که در ذوب آ هن اصفهان مشغول بازی هستم .

 

خانواده
 

بدون هیچ تردیدی خانواده‌ها نقش موثری در پیشرفت افراد دارند.

 اگر خانوادهای چتر حمایت خود را از روی سر فرزندانش بردارد 

فکر می‌کنم او به جایی نرسد. خوشبختانه من جزو کسانی هستم 

که همواره پشتیبانی خانواده را همراه داشتهام. پدر و مادرم نه تنها 

مخالفتی با فوتبالیست شدن من نداشتند بلکه در این راه، مرا حمایت 

هم میکردند.

 

زندگی مجردی

 

الان در اصفهان با برادرم زندگی می‌کنم. زندگی مجردی کمی سخت 

است، اما ناچاریم که با آن بسازیم. آشپزی زیاد بلد نیستم و بیشتر 

برادرم وظیفه پخت و پز را برعهده دارد. البته خیلی از اوقات هم مادرم

 پیش ما میآید و از بابت غذا مشکلی پیدا نمی‌کنیم. در غیر این صورت

 مشتری ثابت رستورانها هستیم.

 

ذوب آ هن

 

 

ذوب آهن یکی از بهترین تیمهای ایران است که از امکانات و مدیریت 

قدرتمندی سود میبرد. شاید یکی از دلایلی که باعث شده سه سال

 در این تیم حضور داشته باشم همین امر بوده است. خودم نه 

پرسپولیسی ام، نه استقلالی و این دو تیم فرقی برایم ندارند، اما 

خواهرم پرسپولیسی است و برادرم استقلالی. پدر و مادرم هم 

طرفدار تیمی هستند که من در آن بازی می‌کنم.

 

تیم ملی

 

تیم ملی در مقابل عربستان بدشانسی آورد. ما میتوانستیم برنده 

این دیدار باشیم. در هر صورت بازی با عربستان تمام شده و حالا 

باید همه فکر و ذکرمان به سه بازی آینده باشد، فکر می‌کنم توانایی

 موفقیت در سه بازی باقیمانده را داریم. آن وقت میتوانیم به صعود

 به جام جهانی امیدوار باشیم.

 

پنالتی نمیگیرم

 

یک مدتی میگفتند خصوصیت برجسته فوتبال من پنالتی گرفتن است. 

میگفتند خلعتبری خوب تمارض می‌کند و پنالتی میگیرد به همین دلیل 

داوران در چند بازی از پنالتیهای صددرصد که روی من صورت گرفت، به 

سادگی میگذشتند.

 

خصیصه اخلاقی

 

خیلیها میگویند زود عصبانی میشوم روی همین اصل این زود عصبی

 شدن را بدترین خصیصه اخلاقی خودم میدانم. اینکه در زمین همبازیانم 

را تشویق می‌کنم هم بهترین خصوصیت اخلاقی من است.

 


 

اوقات فراغت

 

خیلی اهل مطالعه نیستم. یعنی وقت مطالعه ندارم، درست مثل سینما

 رفتن، آخرین بار فیلم «اخراجیهای 1» را در سینما دیدم. حالا که لیگ 

تعطیل شده اگر فرصت پیدا کنم «اخراجیهای 2» را هم دوست دارم ببینم.

 

بازیگری

 

تا حالا به حضور در سینما فکر نکردم، فکر نمی‌کنم جثه و تیپم به 

سینما بخورد، اگر دنبال یک بازیگر خوب میگردید فرشید طالبی 

(کاپیتان ذوبآهن) را به شما معرفی می‌کنم. او خوب از پس نقشها بر میآید

 

زندگی

 

الان در اصفهان زندگی می‌کنم اما هیچ شهری را بیشتر از رامسر 

دوست ندارم. رامسر بهترین جا برای زندگی کردن است. رامسر

 سرسبز عشق من است.

 

عاشق رامسر

 

من به جز رامسر، عاشق فوتبالم و الان فوتبال حرفه من شده است 

روی همین حساب، اگر دوباره به دنیا بیایم باز هم فوتبالیست خواهم شد

 

درآمد

 

خدا را شکر درآمد فوتبالیستها بد نیست. من هم از درآمدی که دارم 

راضی ام.  اما این دلیل نمی‌شود که آدم ولخرجی باشم. خسیس

 هم نیستم،  آخرین قبض موبایلم 9 هزار تومان آمده است!!

 

شهرت

 

هم مشهور بودن خوب است هم محبوب بودن. اما من به محبوبیت فکر 

می‌کنم. آدمهای محبوب ماندگار میشوند. همین که در کوچه و بازار 

مردم با من به نیکی رفتار می‌کنند برای من کافی است.

 

سال 88

 

فوتبال هم روی خوب دارد هم روی بد. درست است که در سال 88 

تا اینجا فعلا شرایط فوتبال ملی ما خوب نبوده اما مطمئن باشید روی 

خوب فوتبال هم سراغ ما میآید.

آخرین بازی

 

اصلا نفهمیدم که در آخرین بازی در اهواز چه اتفاقی برای ذوب آهن، 

افتاد، حالا که چند روز از آن بازی میگذرد، به خود دائما میگویم، 

 چه بر سرمان آمد. اما خب اولین فصلی بود که قهرمان لیگ 

برتر با تفاضل  گل مشخص شد و ما هم امتیاز استقلال بودیم...

 

خانواده سبز

 

مرجع :سایت مجله خانواده سبز


http://www.ksabz.net
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد