عیدفطر



اول شوال عید سعید فطر و وداع ماه مبارک رمضان

.
عید صیام آمد و ماه صیام رفت
لطف تمام آمد و فیض تمام رفت
شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد
گرد غم گناه ز جان عوام رفت
=

 

وداع اى استان عصمت الله 


وداع اى ماه عشق و جوشش و شور
وداع ای ماه حق و تابش نور
وداع اى شافع مقبول درگاه
وداع اى استان عصمت الله
چه دلهاى فسرده شاد کردى
چه جانهاى گران ازاد کردى
چه دولتها به ارزانى که دادى
چه درهایى به رحمت برگشادى
چه افرادى ز تو سامان گرفتند
برات از آتش و شیطان گرفتند
شیاطین را همه در بند کردى
ولى الله را خرسند کردى
لقاى حق که بس میبود دشوار
رهش را یمن تو گردید هموار
تو خود نور خداى مهربانى
جمال حضرت ان دلستانى
در این مدت که مهمان تو بودیم
به دامان امان بخشت غنودیم
تقلایى اگر کردیم گه گاه
رضایت را به جان جستیم اى ماه
چو بر چینى به صد اعزاز دامان
شمار اور سراج از اهل ایمان



 

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:57 http://bazarei.com

سلام داشتم وبلاگتو میخوندم مطالب جالبی داری فقط یکم بد خطی . .. .
شوخی کردم
من ندا هستم دانشجو رشته کار افرینی ما یه شبکه اجتماعی را اندازی کردیم برای کسایی که دنبال شغل یه کار میگردن اگه دوس داشتی توش ثبت نام کار کردن باهاش خیلی سریع راحته و احتمال اینکه شغلی رو که دوس داری پیدا کنی زیاده
توی شبکه بیشتر با هم اشنا میشیم
عکستم بفرستا
www.bazarei.com
منتظرتم

amir سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:12 http://www.sabetq1.blogfa.com

علوم یمانی آل محمد ع
علل اصلی کمر درد و روش درمان آن از زبان احمدالحسن (ع)

این دوره بسیاری از مردم از کمردرد رنج میبرند . گاها بنظر میرسد که روشهای درمانی که توسط پزشکان تجویز میشود ، اکثرا بی نتیجه بوده یا مصرف داروها در دراز مدت تاثیر خود را از دست داده و دوباره همان دردها بصورت حاد تری بر شخص بیمار عارض میگردد. اکنون پاسخ احمدالحسن (ع) را بخوانید و در اولین فرصت به اطرافیان خود توصیه کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم
والحمد لله
السلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

کمر درد:
در بسیار از اوقات طب در تشخیص علت کمر درد شکست می خورد، لذا دیدم که در این باب بیان مختصر علتها را بنویسم که ممکن است خود آنها را معالجه کنی.

علت بیولوژی (زیستی):
ما بشر، بدنهایی که از آنها برای امتحان در این دنیا استفاده می کنیم در میلیونها سال پیش در ساوانا، آفریقای نرم ساخته و پیشرفت کردند، و در نتیجه مفصل های بدن هایمان بر این اساس ساخته شده اند، یعنی حرکت بر روی زمین نرم؛ و برای این است که مفصل های ما در برابر مقاومت با صدمه هایی که با حرکت بر روی زمین سخت و از زمانی که با ساختن خانه ها و شهرها و راه های پوشش دار با مصالح ساختمانی سخت آغاز شد واجد شرایط و سازگاری و تحمل ندارند، و این مشکل ممکن است با پوشیدن نعل که از زیر نرم است و واجد شرایط انعطاف پذیری در برابر صدمه ها و کم کردن ضرر بر روی عمود فقری و مفصل ها ست، حل شود.

علت روحى (معنوى):
جن و حسد و امثال آنها:
معاینه: با خواندن سوره ی الفلق سه بار، سپس سوره ی الناس سه بار، سپس آیة الکرسی هفت بار، آغاز کن.
اگر در این هنگام خمیازه کشیدی، یعنی نیاز به علاج داری.
علاج: در طی مدت سه روز این اعمال را انجام می دهی:
سوره ی نور را می خوانی، و هنگامی که به آیه ی نور می رسی آن را هفتاد بار تکرار می کنی.
خدا را با این ذکر به یاد می آوری: سبحانه هو الله الواحد القهار، ده هزار بار.
بر روی ورقه ای سفید با گلاب و زعفران، سوره های الفاتحه، المعوذتین (الفلق و الناس) و آیة الکرسی را می نویسی، سپس آن را در آب به مقدار (5-3 لیتر) تحلیل می کنی، سپس با آن آب غسل کرده و اجازه نده که آب به مکانی نجس برود، بلکه آن را جمع آوری کرده و در مکانی پاک بینداز (در باغچه مثلاً).
بعد از اینکه این اعمال را به مدت سه روز انجام می دهی، شبی را ترک نگوی مگر اینکه قبل از خوابیدن این را بخوانی:
آیة الکرسی: (اللّهُ لاَ إِلَـهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ وَمَا بَیْنَهُمَا وَمَا تَحْتَ الثَّرَى عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ). البقرة: 255
(خداست که معبودى جز او نیست زنده و برپادارنده است نه خوابى سبک او را فرو مى گیرد و نه خوابى گران، آنچه در آسمانها و آنچه در زمین و آنچه میان آن دو و آنچه زیر خاک است از آن اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى داند و به چیزى از علم او جز به آنچه بخواهد احاطه نمى یابند، کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست و اوست والاى بزرگ).

و آیة السخرة: (إِنَّ رَبَّکُمُ اللّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ فِی سِتَّةِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثاً وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ أَلاَ لَهُ الْخَلْقُ وَالأَمْرُ تَبَارَکَ اللّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ * ادْعُواْ رَبَّکُمْ تَضَرُّعاً وَخُفْیَةً إِنَّهُ لاَ یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ * وَلاَ تُفْسِدُواْ فِی الأَرْضِ بَعْدَ إِصْلاَحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفاً وَطَمَعاً إِنَّ رَحْمَتَ اللّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ). الأعراف: 56-54
(در حقیقت پروردگار شما آن خدایى است که آسمانها و زمین را در شش روز آفرید سپس بر عرش [جهاندارى] استیلاء یافت روز را به شب که شتابان آن را مى طلبد مى پوشاند و [نیز] خورشید و ماه و ستارگان را که به فرمان او رام شده اند [پدید آورد] آگاه باش که [عالم] خلق و امر از آن اوست، فرخنده خدایى است پروردگار جهانیان * پروردگار خود را به زارى و نهانى بخوانید که او از حد گذرندگان را دوست نمى دارد * و در زمین پس از اصلاح آن فساد مکنید و با بیم و امید او را بخوانید که رحمت خدا به نیکوکاران نزدیک است).

و آیة الملک: (قُلِ اللَّهُمَّ مَالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَن تَشَاء وَتَنزِعُ الْمُلْکَ مِمَّن تَشَاء وَتُعِزُّ مَن تَشَاء وَتُذِلُّ مَن تَشَاء بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلَىَ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ * تُولِجُ اللَّیْلَ فِی الْنَّهَارِ وَتُولِجُ النَّهَارَ فِی اللَّیْلِ وَتُخْرِجُ الْحَیَّ مِنَ الْمَیِّتِ وَتُخْرِجُ الَمَیَّتَ مِنَ الْحَیِّ وَتَرْزُقُ مَن تَشَاء بِغَیْرِ حِسَابٍ). آل عمران: 27-26
(بگو بار خدایا تویى که فرمانفرمایى هر آن کس را که خواهى فرمانروایى بخشى و از هر که خواهى فرمانروایى را باز ستانى و هر که را خواهى عزت بخشى و هر که را خواهى خوار گردانى همه خوبیها به دست توست و تو بر هر چیز توانایى * شب را به روز در مى آورى و روز را به شب در مى آورى و زنده را از مرده بیرون مى آورى و مرده را از زنده خارج مى سازى و هر که را خواهى بى حساب روزى مى دهى).

و از خداوند متعال سلامت و عافیت براى همه را خواستارم.

احمد الحسن ع وصی و رسول امام مهدی ع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد