حضرت محمد (ص)- 171


حضرت محمد(ص) - 171



اِنّ الله اَحَبَّ الکِذبَ فِی الصَّلاحِ وَاَبغَضَ الصِّدقَ فِی الفَساد.



خداوند سخن دروغی راکه برای برقراری صلح  گفته شود


دوست داردوازسخن راستی که برای بپاکردن


فتنه باشدبی زاراست



God likes  a word which is  said for peace  making


even if it is a lie and dislikes a seditious word


even if it is true.



آن حرف که گردد سبب صلح نکوست


ورزانکه دروغ است خدادارددوست


وانکاو  پی جنگ وفتنه گوید سخنی


ورراست بودخدای رانفرت ازاوست .



=


ترجمه شعری وانگلیسی


ابوالقاسم حالت


=


گردآوری: م.الف زائر


نظرات 1 + ارسال نظر
پاتوق persianvo سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:36 http://persianvo.blogfa.com

سلام دوست خوبم
من هم مثل شما یه وبلاگنویسم و به این کار علاقه دارم.
ازت دعوت میکنم به وبلاگم یه سری بزنی. وبلاگ من خبریه. ممنون میشم با نظراتت خوشحالم کنی. منتظرت هستم
بابت وبلاگت هم بهت تبریک میگم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد