مشاعره 93


مشاعره 93


یاقهریاکه لطف بکن هرچه می کنی

داده ست امتحان وفا بارها دلــــــــــم

ابوالقاسم حالت

=

محمود رادمی  که به آخر رسید عمر

می داد جان به زاری ومی گفت ایازِمن

حافظ

=

نپندارم ای درخزان کشته جو

که گندم ستانی به وقت درو

سعدی

=

وجودظاهرم  تا چند بینی

که اطلس هاست اندربرگ توتی

مولوی

=

یاگوشه ای و زمزمه عاشقانه ای

یامحفیی وصحبت یاریگانه ای

لا ادری

=

یامن ناصبور را سوی خودازوفاطلب

یاتوکه پاکدامنی مرگ من ازخداطلب

اهلی شیرازی

=

بااشکش آب دادم و بامهرش آفتاب

وقتی دلم به یادتو افشانه دانه را

حسین منزوی

=

آشنا باسخن حق نبود گوش کسی

مرغ حق بادلِ من گشته هماواامشب

مزدا

=

بااین که خون شده ست دلم درغم

درسر  هنوز  عشق کسی دارم

دکترکاسمی

=

محمود کجادرصف عشاق درآید

تاگوهر گنجینه او غیر ایازاست

وصال شیرازی


=


گردآوری : م.الف زائر






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد